Giacomo Cattani designs Take Me Collection
for Fenabel and to the World

 

TAKE ME alludes to a natural gesture that comes naturally when you get close to a seat, from this concept was born our design. The lateral structure creates a form seamless, sinuous and plastic that invites you to take it: TAKE ME this is. The whole collection has the characteristic of not having four legs but two structures. The design of the seat shows that there aren't legs to hold the seat but it is the structure that accommodates the seat in a warm embrace: TAKE ME once again.



Giacomo Cattani desenhou a Take Me Collection

para a Fenabel e para o Mundo




A cadeira TAKE ME reflete naturalmente o desejo que sentimos quando nos aproximamos de um assento, o nosso design nasceu deste conceito.
A estrutura lateral cria uma forma simples e levemente sinuosa e a sua estética convida à sua experiência. Take me é isto. Toda a coleção tem como característica não ter 4 pés mas duas estruturas. O desenho do assento mostra que não há pés para segurar o assento mas que a estrutura acolhe o assento como num abraço apertado: LEVA-ME mais uma vez.


Veja mais em www.fenabel.pt


#Chairs
#news
#contract
#interior
#design
#restaurant
#healthcare
#cadeiras
#sillas
#manufaturer
#wood